Jako właścicielka znanej i lubianej w mieście restauracji musiałam zawsze dbać o jakość świadczonych usług. Zdecydowałem się na powiększenie restauracji i dobudowałam dodatkowe pomieszczenie, które planowałam przeznaczyć na imprezy okolicznościowe.

Pierwsze wesele w nowej sali restauracyjnej

sala weselna trójmiastoZaraz po remoncie wynajęłam specjalistę od aranżacji wnętrz. Chciałam, by moja nowa sala weselna trójmiasto prezentowała się najlepiej, bo chciałam aby jak najwięcej klientów z niej korzystało. Człowiek, którego wynajęłam miał masę ciekawych pomysłów, które mi się spodobały i zgodziłam się je wdrożyć. Sala weselna mieściła ponad dwieście osób i dzięki temu mogły odbywać się tutaj duże wesela. Dodatkowo było wydzielone miejsce dla orkiestry oraz kącik dla dzieci. Kiedy już sala była kompleksowo wyposażona, to wprowadziłam do oferty restauracji dodatkową usługę. Długo na pierwszych klientów nie musiałam czekać. Zgłosiła się do mnie para, która planowała wziąć ślub w sierpniu i szukali luksusowej oraz przestronnej sali. Moja sala weselna była właśnie taka i zaprowadziłam ich, by mogli ją dokładnie obejrzeć. Kobieta była zachwycona i stwierdziła, że właśnie w takiej sali wyobrażała sobie swoje przyjęcie weselne. Planowali zaprosić stu dwudziestu gości i z pomieszczeniem ich nie było najmniejszego problemu. Tego samego dnia spisałam z nimi umowę współpracy i zabrałam się za przygotowywanie menu. Dla gości weselnych postanowiłam przygotować zupełnie inną ofertę, która była bogatsza.

Pierwsze wesele na mojej nowej sali było zdecydowanie udane. Nagłośnienie było wysokiej jakości i goście świetnie się bawili. Miejsca było dużo a potrawy, które przyrządzili moi kucharze wszystkim smakowały. To był dla mnie ogromny sukces, z którego się cieszyłam.