Wydarzenia branżowe, konferencje tematyczne oraz spotkania degustacyjne stanowią znakomitą okazję do promowania działalności w zakresie sprzedaży produktów i usług. Charakter takiej reklamy jest uniwersalny, dotyczy to każdej branży bez wyjątku.

W jaki sposób działa ścianka tekstylna?

nowoczesna ścianka tekstylnaSkupienie uwagi klienta na konkretnym asortymencie wymaga zastosowania atrakcyjnych środków marketingowych. W takiej roli doskonale sprawdza się nowoczesna ścianka tekstylna – efektowna wizualnie, zwykle wykonywana w imponujących rozmiarach. Duży format takiej ścianki pozwala na dokładne zaprezentowanie produktu i jego charakterystycznych walorów. Jeżeli projekt ścianki będzie oryginalny w odbiorze, nikt z pewnością nie przejdzie obok niej obojętnie. Konstrukcja ścianki wykonana jest z profili aluminiowych, połączonych za pomocą specjalnych zatrzasków. Solidny sposób wykonania zapewnia swobodę wielokrotnego użytkowania ścianki.  Atrakcyjna grafika może być z powodzeniem umieszczana po obu stronach takiej formy reklamy. Niektóre z wariantów ścianek (modułowe) wykonane są z kilku paneli, co umożliwia dowolne łączenie tych części, w zależności od potrzeb. Ścianki modułowe przeważnie wykorzystywane są do zabudowy targowej, oprócz aspektu reklamowego zapewniają swobodę korzystania w trakcie rozmów branżowych. Sposób wykonania ścianek umożliwia bezproblemowy i sprawny transport. Z pewnością warto wdrożyć taki skuteczny element reklamy do bieżących działań marketingowych firmy.

Funkcjonalny charakter ścianek tekstylnych oraz wygoda użytkowania zachęcają do korzystania z takiej formy reklamy podczas wielu wydarzeń firmowych. Interesująca forma wizualna skupia uwagę potencjalnych klientów, zapoznając od razu ze specyfiką produktów i działalności firmy.