„Druk ulotek nie należy do najdroższych form reklamowych. Sama pojedyncza ulotka kosztuje kilka groszy w zależności od wielkości zamówienia, im większe, tym tańsza będzie pojedyncza ulotka. Sama drukarnia, którą możemy znaleźć w Łodzi cechuje się ogromnymi możliwościami produkcyjnymi i możliwością zapewnienia nawet kilku tysięcy ulotek w ciągu pojedynczego dnia.

Łódzkie kalendarze reklamowe

kalendarzJednakże największym problemem jeśli chodzi o ulotki nie jest ich produkcja, która jest stosunkowo tania a zarazem wymaga przemyślenia ich wizerunku oraz treści jakie będą na niej zawarte tak, aby były w stanie zainteresować potencjalnych klientów, a ich dystrybucja tak, aby były rozsądnie rozdane, wzbudziły zainteresowanie wśród największej gamy klientów a zarazem nie zostały zmarnowane i zaraz wyrzucone do pobliskiego śmietnika jak wiele razy się zdarza.
Podobnych przypadków nie ma w reklamie, która nie jest fizyczna a zarazem posiada bardzo szerokie medium do rozpowszechniania, jakim jest telewizja czy radio, które może dotrzeć do zdecydowanie znacznie większej grupy potencjalnych odbiorców niż standardowe ulotki. Jednocześnie wadą takiego rozwiązania w postaci telewizji jest zdecydowanie zbytne rozpowszechnienie takiej reklamy oraz pomijalne skupienie uwagi na telewizji przez potencjalnych klientów w czasie trwania bloku reklamowego.
Jednocześnie najlepszym rozwiązaniem jeśli chodzi o rozdawanie ulotek nie jest rozdawanie ich na ulicy czy przewężeniach gdzie występuje większe zagęszczenie ludzi ze względu na to, że nie będą przykuwać zbytniej uwagi na jej treść a jedynie na fakcie najszybszego jej się pozbycia co kończy się na zmarnowaniu takiej ulotki. Optymalniejszym rozwiązaniem jest zdecydowanie udział w specjalistycznych, branżowych konferencjach oraz targach, które często organizowane są w okolicy Łodzi a jednocześnie skupia wszystkich zainteresowanych danym zagadnieniem co drastycznie zwiększa szanse na udaną kampanię ulotkową, gdyż sami potencjalni klienci będą zainteresowani naszą ofertą, która jest na nich zawartą.

Dodatkowym środkiem promocji, który również nie wymaga znacznych nakładów finansowych a zapewniają dodatkową kampanię promocyjną są kalendarze łódź, które dzięki połączenia formowego logo czy produktu z wiązanego z firmą oraz użyteczności mają szansę na zawiśnięcie na ścianie i pośrednią promocję danego przedsiębiorstwa.”